Dokumentumok
Házirend
Az iskola életét és munkájának kereteit meghatározó, a szervezeti és működési szabályzat gyakorlati megvalósítását szolgáló előírások együttese. A gyakorlatban főleg a tanulók magatartására, kötelességeire, jogaik érvényesítésére vonatkozó előírásokat, diákönkormányzat jogosultságainak leírását tartalmazza.

Helyi tantervek
hiteles bizonyítványmásolatok/másodlatok kiadásának rendje
A hiteles bizonyítványmásolatok/másodlatok kiadásának rendje intézményünkben
1. Az intézmény székhelyére, telephelyére küldött(eljuttatott) írásbeli kérvény alapján, előre egyeztetett időpontban kerül kiállításra.
Bizonyítvány másodlat kiállításáról szóló kérelmet csak írásban áll módunkban elfogadni. Ez történhet:
- iskolatitkárságon kitöltött űrlapon,
- postai úton eljuttatva intézményünkbe.
2. Időpontot telefonon, vagy emailben az intézmények titkárságain lehet kérni.
3. A kért iratot csak az érintett, vagy annak írásbeli meghatalmazottja személyesen veheti át.
4. Illeték megfizetése
A bizonyítványmásodlat kiállításának az illetéke 2.000.-Ft, melyet illetékbélyeggel kell megfizetni legkésőbb a bizonyítványmásodlat átvételekor.
5. Intézményünk a kért másolatokat/másodlatokat a kérelem beérkeztét követően legkésőbb a 10. munkanapon a kérelmező rendelkezésére bocsájtja.
6. A 2010. január 29-e után kiállított bizonyítványok másodlatát a Nemzeti Munkaügyi Hivatal Törzslapnyilvántartó csoportjánál írásban benyújtott kérelemmel levélben (1439 Budapest, Pf. 627) vagy emailben (torzslapnyilvantarto@lab.hu) kell kérvényezni.
Ebben az esetben kiállított bizonyítványmásodlatok vonatkozásában az ügyintézési határidő max. 30 nap.
Hódmezővásárhely, 2013. szeptember 1.
Váradi Istvánné
intézményvezető-helyettes

Minőségirányítás
Munkaterv
Panaszkezelési eljárásrend
Pedagógiai program
Szakmai Program/Helyi Tanterv
Szervezeti és Működési Szabályzat
Tagintézmény-vezetői program
TÁMOP
A program feladatai:
- A kompetenciaalapú oktatás elterjedésének támogatása
- A közoktatási rendszer hatékonyságának javítása, újszerű megoldások és együttműködések kialakítása
- A halmozottan hátrányos helyzetű és a roma tanulók szegregációjának csökkentése, esélyegyenlőségük megteremtése a közoktatásban
- Az eltérő oktatási igényű csoportok oktatásának és a sajátos nevelési igényű tanulók integrációjának támogatása, az interkulturális oktatás
